loading...
اطلاعات جامع
sararezai بازدید : 49 شنبه 11 دی 1400 نظرات (0)

آیا واقعا تحصیل در ترکیه انتخاب صحیحی است؟ ممکن است هنگام انتخاب کشور مورد نظر جهت تحصیل و مهاجرت، بارها این سوال را از خودتان بپرسید. چون این روزها، ترکیه با وجود نزدیکی و جذابیت‌هایی که دارد، گزینه‌ای بسیار مناسب و مقرون به صرفه محسوب می‌شود. با این حال، در ادامه چند دلیل قانع‌کننده از فواید و امکانات کشور ترکیه می‌آوریم که به شما در تصمیم‌گیری کمک خواهد کرد.

 

فرصت آموزش عالی و باکیفیت

تحصیل در ترکیه، به معنی تحصیل در کشوری است که دانشگاه‌های خود را به سیستم آموزشی استاندارد مجهز کرده است. یعنی مدرکی که از دانشگاهی در ترکیه دریافت می‌کنید در تمام کشورهای اروپایی به رسمیت شناخته می‌شود! به عبارتی می‌توان گفت که سیستم آموزشی در ترکیه، مطابق با اروپا اعمال می‌شود. علاوه بر این، ترکیه یکی از موفق‌ترین کشورهای شرکت‌کننده در برنامه‌های تحقیقاتی است. برنامه‌های تحقیقاتی بسیاری در این کشور وجود دارد که از فعالیت‌های دانشجویان و استادان حمایت می‌کند.

 

فواید جذاب تحصیل در ترکیه,فواید تحصیل در ترکیه,تنوع در دانشگاه ها و رشته ها

 

تنوع در دانشگاه ها و رشته ها

در ترکیه 207 دانشگاه وجود دارد. تعداد دانشجویان نیز نزدیک به 8 میلیون نفر است. با این تعداد دانشجو، ترکیه اولین کشوری است که بیشترین دانشجو را در منطقه‌ی آموزش عالی اروپا دارد. جالب است بدانید که نزدیک به 60000 رشته‌ی آموزشی مختلف نیز در این 207 دانشگاه ارائه می‌شود. پس با چنین تنوعی حتماً برای خود دانشگاه و رشته‌ای محبوب پیدا خواهید کرد.

 

ترکیه چند‌فرهنگی است

ترکیه هزاران سال است که میزبان تمدن‌های ریشه‌دار بسیاری در قلمرو خود بوده است. این کشور، تقریباً موزاییکی از فرهنگ‌ها است! در این کشور همه نسبت به یکدیگر مدارا می‌کنند و احترام دارند. ترکیه جایی است که می‌توانید تکه‌ای از ریشه‌ی خود را بیابید و شاید بتوانید با افرادی که به زبان شما صحبت می‌کنند (که کاملا هم محتمل است) ملاقات کنید. در واقع می‌توان گفت که در این کشور، رفتارهای نژادپرستانه کمتر دیده می‌شود.

 

زیبایی‌های طبیعی

ترکیه که چهار فصل را تجربه می‌کند، به خاطر زیبایی‌های طبیعی خود در سراسر جهان شهرت دارد. شما می‌توانید در دریاهایی که ترکیه را احاطه کرده‌اند از شنا و ورزش‌های آبی لذت ببرید، همچنین می‌توانید در بسیاری از شهرها در کوهستان اسکی کنید، می‌توانید از رودخانه‌ها لذت ببرید و بسیاری از ورزش‌های جذاب و جدید را تجربه کنید. شما بهشت ​​در ترکیه را احساس خواهید کرد. بهشتی که در آن زیبایی‌های بی‌شماری وجود دارد و شما را فقط با چشم انداز خود مجذوب خود می‌کند!

 

میراث تاریخی و فرهنگی

هزاران اثر تاریخی و فرهنگی در ترکیه وجود دارد که بسیاری از آن‌ها به عنوان میراث فرهنگی یونسکو محافظت می‌شوند. از مجسمه‌ها تا میدان‌ها، اماکن تاریخی  و موزه‌ها، همگی از ترکیه کشوری جذاب و فراموش نشدنی ساخته است.

 

کشوری دوست‌دار دانشجوها

ترکیه با داشتن حداقل یک دانشگاه در هر شهر، کشوری دانشجویی است! باشگاه‌های اجتماعی، تیم‌های ورزشی و رویدادهای فرهنگی در هر دانشگاه، دانشجویان را گرد هم می‌آورند و جغرافیای دور را نزدیک می‌سازند. با ورود به ترکیه متوجه می‌شوید که فعال‌ترین نقاط شهر مکان‌هایی است که دانشجویان در آن معاشرت می‌کنند. به لطف کافه‌ها، رستوران‌ها و کتابخانه‌هایی که دانشجویان در آن پاتوق می‌کنند، شهرها ۲۴ ساعته زندگی می‌کنند.

 

مردم ترکیه مهمان نواز هستند

مهمان‌نوازی مردم ترکیه در سراسر جهان افسانه‌ای بوده است! به عنوان یک دانشجو، اگر کمک بخواهید، مردم تمام تلاش خود را صمیمانه انجام می‌دهند. ترک‌ها از شما مثل یک مهمان پذیرایی می‌کنند و غذاهای زیادی برای جلب رضایت شما خواهند داشت. مطمئن باشید که در ترکیه، دلتنگ خانه‌ی خود نخواهید شد!

 

تحصیل در ترکیه,سیستم آموزشی در ترکیه,تنوع در دانشگاه ها و رشته ها

پردیس‌های فناوری مدرن

مهم نیست در کدام یک از 207 دانشگاه بروید، شما یک زندگی مدرن و راحت را تجربه خواهید کرد، که مجهز به آخرین فناوری است.

 

شرایط زندگی آسان

زندگی در ترکیه نسبت به بسیاری از کشورها مقرون به صرفه‌تر است. شما می‌توانید نیازهای خود مانند اقامت، غذا و نوشیدنی و سرگرمی را با قیمت‌های مقرون به صرفه برآورده کنید. می‌توانید در خوابگاه‌های داخل یا نزدیک پردیس‌های دانشگاه بمانید یا خانه‌ای را برای اجاره معقول اجاره کنید. علاوه بر این، هر وسیله‌ای را که به عنوان دانشجو انتخاب کنید، با تخفیف دریافت خواهید کرد. شما حتی می‌توانید فیلم دلخواه خود را در سینما با قیمت ارزان‌تری تماشا کنید.

https://www.beytoote.com/news/university-test/benefits2-studying1-turkey.html

sararezai بازدید : 48 شنبه 11 دی 1400 نظرات (0)

دندانپزشکی در ایالات متحده به عنوان دکترای جراحی دندان (DDS) یا دکترای دندانپزشکی (DMD) و در دوره‌ای ۴ ساله ارائه می‌شود. هر دوی آ‌ن‌ها برنامه‌های درسی یکسانی دارند و معادل لیسانس جراحی دندان (BDS ) در هند هستند. با این حال، برخلاف هند، دانشکده‌های دندانپزشکی در ایالات متحده فقط آن دسته از دانشجویانی را می‌پذیرند که دارای مدرک DDS یا DMD هستند.

متوسط ​​شهریه‌‌ی سالانه‌ی دندانپزشکی در ایالات متحده آمریکا بین ۱۱۴۰۰ دلار تا ۸۴۶۳۰ دلار آمریکا است. هزینه‌ی تحصیل در مقطع لیسانس به این شهریه برای متقاضیان تحصیل در خارج از کشور اضافه می‌شود. با این وجود، حقوق دندانپزشکان در ایالات متحده آمریکا نیز بسیار پرسود است و تقریباً ۲۳۸۰۰۰ دلار آمریکا در سال است.

دانشجویان علاقه مند به کار به عنوان دندانپزشک در ایالات متحده آمریکا نیز می‌توانند برای برنامه ۲ ساله دکترا پیوسته‌ی دندانپزشکی درخواست دهند. این مدرک، توسط بیش از ۳۰ دانشگاه در این کشور ارائه می‌شود. به غیر از آن، مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد دندانپزشکی نیز توسط برخی از دانشگاه‌های ایالات متحده ارائه می‌شود. فارغ التحصیلان چنین رشته‌هایی نمی‌توانند به عنوان دندانپزشک در آمریکا کار کنند، اما زیر نظر آن‌ها به عنوان دستیار، بهداشت، تکنسین و غیره کار می‌کنند.

سایر رشته‌های مرتبط با دندانپزشکی در ایالات متحده آمریکا نیز در دسترس هستند و دانشجویانی که به تحصیل دندانپزشکی در آمریکا علاقه دارند،‌ می‌توانند در رشته‌هایی چون بهداشت دهان و دندان لیسانس بگیرند و برای کار به عنوان دستیار دندانپزشک آماده شوند.

چرا تحصیل دندانپزشکی در آمریکا؟‌

اصلا جای سوال پرسیدن دارد؟ دیگر حتی منع رفت‌وآمد به آمریکا نیز برداشته شده است! در کنار آن، برتری تحصیلی و فرصت‌های شغلی پرسود، دو دلیل اصلی است که باعث می‌شود متقاضیان برای تحصیل در رشته دندانپزشکی به آمریکا بیایند. برخی از حقایق مؤید این گفته به شرح زیر است:

  • در بین ۵۰ دانشکده دندانپزشکی برتر جهان، ۱۲ دانشگاه دندانپزشکی آمریکایی وجود دارد. این در حالی است که تنها ۷ دانشگاه از انگلستان و ۲ دانشگاه از کانادا در این لیست حضور دارد که از لحاظ رتبه‌بندی QS سال ۲۰۲۰ انتخاب شده‌اند.
  • در مقایسه با سایر بخش‌های مراقبت‌های بهداشتی، رشد شغلی برای دندانپزشکان در ایالات متحده آمریکا بسیار کند است. اما آن‌ها ۶۴٪ بیشتر از متخصصان بهداشت و پزشکی درآمد دارند.
  • افزایش سالانه دندانپزشکان در این کشور ۱۲ درصد در هر ۱۷ ماه است. در حالی که میانگین کشوری تنها ۸ درصد است.

مسیری برای دندانپزشکی در ایالات متحده آمریکا

مسیر دندانپزشکی، بسیار شبیه به MBBS در ایالات متحده است. دانشجویان بین المللی برای درخواست دکترای جراحی دندان یا دکترای دندانپزشکی ملزم به داشتن مدرک لیسانس با موضوعات پیش نیاز خاص هستند. در زیر راهنمای گام به گام نحوه دندانپزشک شدن در ایالات متحده آمده است:

مرحله ۱: مدرک لیسانس ۴ ساله از دانشگاه آمریکا یا کانادا

اکثر دانشگاه‌های ایالات متحده که DDS یا DMS ارائه می‌دهند، فقط آن دسته از دانشجویان بین المللی را می‌پذیرند که دارای مدرک لیسانس ۴ ساله از موسسه‌ای در کانادا یا ایالات متحده باشند. برخی از دانشگاه‌ها نیز فارغ التحصیل لیسانس ۳ ساله دندانپزشکی در آمریکا می‌پذیرند. موضوعات زیر باید در برنامه‌ی درسی گنجانده شود:

  • زیست شناسی
  • فیزیک
  • شیمی عمومی
  • شیمی ارگانیک

مرحله ۲: تست DAT

آزمون پذیرش دندانپزشکی (DAT) یک شرط اجباری برای تحصیل در ایالات متحده است. این یک آزمون کامپیوتری است و دارای سه بخش توانایی تحصیلی، اطلاعات علمی و توانایی ادراکی است. دانشجویان باید حداقل یک سال قبل از درخواست برای تحصیل در یک کالج دندانپزشکی در ایالات متحده، گواهی DAT را دریافت کنند.

مرحله ۳: مدرک ۴ ساله DDS یا DMD

این مدرک توسط کمیسیون اعتباربخشی دندانپزشکی انجمن دندانپزشکی آمریکا (ADA ) تایید شده است. دو سال اول بر مطالعات کلاسی و آزمایشگاهی تأکید دارد در حالی که دو سال آخر بر روی تمرین بالینی متمرکز شده است.

مرحله ۴: دریافت مجوز برای مطب دندانپزشکی

دانشجویان باید پس از اتمام دندان‌پزشکی در ایالات متحده، در یک آزمون کتبی ۲ قسمتی که به عنوان National Board Dental Examination شناخته می‌شود، حضور پیدا کنند تا به‌عنوان دندانپزشک قانونی مطب بزنند. همچنین، هر ایالت قبل از اعطای مجوز فعالیت در حوزه قضایی خود، یک آزمایش عملی نیز به صورت جداگانه انجام می‌دهد. این ممکن است شامل کمک‌های اولیه، گواهی CPR، بررسی پیشینه و/یا مصاحبه باشد.

فرآیند اخذ پذیرش برای دندانپزشکی در آمریکا

دانشگاه‌های ایالات متحده با توجه به مطالعه دوره‌های پیش نیاز، متقاضیانی را با لیسانس از هر زمینه برای DDS/DMD می‌پذیرند. فرآیند پذیرش دقیق در این بخش بیشتر مورد بحث قرار می‌گیرد.

نحوه درخواست دندانپزشکی در ایالات متحده

  • دانشجویان بین‌المللی می‌توانند از طریق ارسال درخواست به دانشکده‌های دندان‌پزشکی آمریکا که در aadsasweb موجود است، برای دانشگاه‌های ایالات متحده نامه بفرستند.
  • هزینه‌ی پردازش ۸۰ دلار است.
  • آخرین مهلت پرداخت هزینه درخواست تا ۱ فوریه است.

شرایط پذیرش دندانپزشکی در ایالات متحده آمریکا

  • مدرک لیسانس ۴ ساله از کالج‌های ایالات متحده یا کانادا
  • نمره آزمون DAT
  • توصیه نامه از دندانپزشک، استاد یا یک جامعه
  • انگیزه‌نامه
  • مصاحبه

الزامات مهارت انگلیسی برای دانشجویان بین المللی

از آنجایی که دانشجویان بین المللی متقاضی دندانپزشکی در ایالات متحده، فارغ التحصیلان ایالات متحده یا کانادا هستند، نیازی به ارائه نمرات آزمون مهارت زبان انگلیسی ندارند. با این حال، فارغ التحصیلان خارجی دندانپزشکی متقاضی دکترای دندانپزشکی پیشرفته، باید با ارائه نمرات آزمون آیلتس یا تافل، مهارت خود را در زبان انگلیسی اثبات کنند. همچنین بهتر است برای اخذ ویزای تحصیلی آمریکا گواهی خاصی داشته باشید. حداقل نیاز در دو آزمونی که توسط دانشگاه‌های آمریکا تایید می‌شود به شرح زیر است:

  • آیلتس: ۷.۰
  • تافل (iBT): 100

هزینه تحصیل دندانپزشکی در آمریکا

هزینه‌های تحصیل دندانپزشکی در ایالات متحده آمریکا بسیار سنگین است زیرا دانشجویان بین المللی نیز باید هزینه‌های تحصیل در مقطع کارشناسی را بپردازند. با توجه به انجمن آموزش دندانپزشکی آمریکا (ADEA)، متوسط بدهی آموزشی برای فارغ التحصیلان دانشکده دندانپزشکی ۲۹۲۱۶۹ دلار بود. کل هزینه‌های تحصیل برای یک دانشجوی بین المللی را می‌توان به عنوان هزینه‌های قبل از ورود، هزینه‌های تحصیل و هزینه‌های زندگی طبقه بندی کرد.

تحصیل در آمریکا با مهرآیین مخبری

اگر به دنبال یک موسسه مهاجرتی معتبر می‌گردید که بدون دردسر یا هزینه‌ی اضافی شما را جهت مهاجرت تحصیلی به آمریکا آماده کند، پس وقت آن رسیده که از مهرآیین مخبری کمک بگیرید. مهرآیین مخبری، کسی است که با کمک بورسیه‌ی تحصیلی در آمریکا درس خوانده و در حال حاضر در بخش پذیرش یکی از دانشگاه‌های آمریکا کار می‌کند. او به خوبی با چم و خم مهاجرت تحصیلی به آمریکا و کانادا آشنا است و می‌تواند به صورت تضمینی شما را به هدف والا و آینده‌ی روشنی که می‌خواهید، برساند. پس در صورتی که تمایل دارید در رشته‌ی سختی چون دندان‌پزشکی در آمریکا تحصیل کنید، قطعا می‌توانید روی خدمات کم‌نظیر و تضمینی موسسه مهاجرتی مهرآیین مخبری، حساب کنید.

https://www.1pezeshk.com/archives/2021/11/mmconsultingfirm.html

sararezai بازدید : 47 شنبه 11 دی 1400 نظرات (0)
اکثر دانشکده‌های دندانپزشکی دانشجو را تنها در صورتی می‌پذیرند که از پیش‌نیازهای علمی کاملی برخوردار باشد. در واقع، اگر قصد دارید که رشته‌ی سختی مثل دندانپزشکی را در کشور کانادا ادامه دهید، باید ده برابر حالت عادی تلاش کنید و به مرحله‌ای از نخبگی برسید که برای جوین شدن به دانشکده‌های دندانپزشکی کانادا، واجد شرایط باشید.
در واقع اگر بخواهیم صریحانه صحبت کنیم، تحصیل دندانپزشکی در کانادا یا آمریکا یا هر کشور دیگری می‌تواند سخت باشد. اما غیرممکن هم نیست. ما در ادامه، پیش‌نیازهای لازم که شما را برای پذیرش در دانشگاه‌های کانادایی واجد شرایط می‌کند را معرفی خواهیم کرد. پس به خواندن این مطلب ادامه دهید.
درخواست برای اخذ پذیرش در دانشکده‌های دندانپزشکی در کانادا
دانشکده‌های دندانپزشکی مختلفی در کانادا وجود دارد: دانشگاه آلبرتا (دانشکده دندانپزشکی)، دانشگاه بریتیش کلمبیا (دانشکده دندانپزشکی)، دانشگاه مانیتوبا (دانشکده دندانپزشکی)، دانشگاه دالهوسی (دانشکده دندانپزشکی) دانشگاه تورنتو (دانشکده دندانپزشکی) دندانپزشکی)، دانشگاه وسترن انتاریو (دانشکده دندانپزشکی)، دانشگاه مک گیل (دانشکده دندانپزشکی)، دانشگاه مونترال (دانشکده پزشکی دندانپزشکی)، دانشگاه لاوال (دانشگاه پزشکی دندانپزشکی) و دانشگاه ساسکاچوان. جالب اینجاست که شرایط پذیرش و درخواست برای دانشکده‌ی دندانپزشکی، از موسسه‌ای به موسسه‌ی دیگر متفاوت است. به این ترتیب، مهم است که برای تعیین شرایط پذیرش خاص با دفتر پذیرش دانشکده دندانپزشکی مربوطه تماس بگیرید.
همچنین به عنوان بخشی از فرآیند پذیرش، باید این را بدانید که اکثر دانشکده‌های دندانپزشکی کانادا به نمرات آزمون استعداد دندانپزشکی (DAT) نیاز دارند که توسط انجمن دندانپزشکی کانادا اجرا می‌شود. مدرک آزمون DAT کانادا نیز توسط اکثر دانشکده‌های دندانپزشکی آمریکا پذیرفته می‌شود.
آماده شدن برای دانشکده دندانپزشکی در کانادا
قبل از درخواست برای دانشکده دندانپزشکی، باید تعیین کنید که آیا این انتخاب شغلی مناسبی برای شما است یا نه. شما باید بدانید که شرایط تحصیلی و آموزشی در این کشور چیست و مدرک دندانپزشکی چه فرصت‌های شغلی خاصی را برای شما ایجاد می‌کند.
دندانپزشکی یک حرفه هنری و علمی است. دندانپزشکان باید از حس زیبایی شناسی هنرمندانه، دقت در جزئیات و مهارت دستی برای انجام اقدامات دقیق در بخشی کوچک برخوردار باشند. دندانپزشکان همچنین باید اخلاق اجتماعی خوبی داشته باشند که بتوانند به خوبی با گروهی از افراد ارتباط برقرار کنند. قبل از در نظر گرفتن شغلی در دندانپزشکی، تشخیص اینکه آیا هر یک از مهارت‌های فوق را دارید یا خیر، مهم است.
در صورت امکان، با مشاوران شغلی یا راهنمایی در دانشکده‌ی خود صحبت کنید و از آن‌ها در مورد دوره‌های مقدماتی که می‌تواند قبل از درخواست برای دانشکده دندانپزشکی کمک کند، راهنمایی بخواهید. با دندانپزشک خود و سایر متخصصان سلامت دندان صحبت کنید و زمانی را در مطب آن‌ها بگذرانید. این به شما فرصتی می‌دهد تا ببینید واقعاً زندگی یک دندانپزشک چگونه است و آیا این انتخاب شغلی برای شما مناسب است یا خیر. بسیاری از این متخصصان برای کمک به شما در مورد فرصت‌های شغلی هیجان‌زده خواهند شد.
ویزای تحصیلی آمریکا
الزامات قبل از پذیرش در دانشگاه
قبل از آنکه بخواهید از دانشکده‌ی مورد نظر پذیرش بگیرید و به کمک آن، ویزای تحصیلی کانادا را دریافت کنید، بهتر است بدانید که دوره‌های آموزشی اولیه پیش از دندانپزشکی (ریاضی و علوم) وجود دارد که باید قبل از ثبت نام در دانشکده دندانپزشکی سپری شود. با این حال، زیست شناسی و فیزیک پیشرفته معمولاً مورد نیاز نیستند. از آنجایی که این شرایط از دانشگاهی به دانشگاه دیگر متفاوت است، ضروری است که برای تعیین شرایط پذیرش خاص با دانشگاه‌های مورد نظر خود، تماس بگیرید.
یک راه ساده برای به دست آوردن این اطلاعات، بازدید از وب سایت‌های دانشکده دندانپزشکی برای دریافت لیستی از الزامات دوره است. همچنین باید بدانید که یکی از شرایط پذیرش برای تمام دانشکده‌های دندانپزشکی کانادا، ارائه نمرات آزمون استعداد دندانپزشکی، یعنی همان DAT است که در بالا به آن اشاره کردیم.  DAT توسط انجمن دندانپزشکی کانادا و برای ارزیابی توانایی عمومی تحصیلی، درک اطلاعات علمی، ادراک بصری دو بعدی و سه بعدی و مهارت دستی برگزار می‌شود. پس حتما راجع به این آزمون اطلاعات کاملی را به دست بیاورید.
اگرچه تمام دانشکده‌های دندانپزشکی کانادا از متقاضیان می‌خواهند که نمرات DAT را به عنوان بخشی از فرآیند پذیرش ارائه دهند، نتایج آزمون تنها یکی از عواملی است که در ارزیابی پتانسیل پذیرش متقاضی در نظر گرفته می‌شود. پس این آزمون نباید عاملی جهت از بین رفتن انگیزه در شما شود.
تعهد مالی و زمانی
حضور در دانشکده دندانپزشکی کانادا  یک تعهد مالی و زمانی بزرگ است. شما حداقل 4 تا 5 سال را در دانشکده دندانپزشکی سپری خواهید کرد، بنابراین مهم است که مطمئن شوید دانشگاهی که برای شرکت در آن انتخاب می‌کنید، دانشگاهی مناسب شما است. اکثر دانشگاه‌ها تورهای مجازی خوبی را در وب سایت خود ارائه می‌دهند. شما به کمک این تورهای مجازی می‌توانید راجع به هرآنچه که در مورد زندگی دانشگاهی نیاز دارید، اطلاعات کسب کنید. در صورت امکان از پردیس دانشکده‌های دندانپزشکی که می‌خواهید در آن شرکت کنید نیز بازدید کنید.
هزینه‌های تحصیل
هزینه‌های تحصیل در سراسر کانادا همچنان در حال افزایش است و به احتمال زیاد برای اتمام مدرک خود نیاز به دریافت وام‌های دانشجویی یا بورسیه‌های تحصیلی خواهید داشت. پس بهتر است بدانید که هزینه‌های تحصیل برای دانشکده‌های دندانپزشکی که می‌خواهید در آن درس بخوانید، چقدر است. راجع به گزینه‌هایی که برای حمایت مالی شما در دسترس است، تحقیق کنید. این گزینه‌ها می‌تواند پس انداز شخصی، کمک هزینه تحصیلی، بورسیه، وام‌های دانشجویی فدرال و استانی و حتی کمک گرفتن از یک اسپانسر باشد.
وب سایت توسعه منابع انسانی و مهارت‌های کانادا اطلاعات و منابعی را در مورد گزینه‌های کمک مالی در دسترس برای افرادی که مایل به تحصیل در کانادا هستند ارائه می‌دهد. وبسایت‌های خود دانشگاه‌ها نیز راجع به اسکالرشیپ‌ها و بورسیه‌های مختلف دانشجویی اطلاعاتی در اختیار شما قرار می‌دهند که در صورت تحقیق و بررسی دقیق، از آن‌ها مطلع خواهید شد.
تحصیل رشته دندانپزشکی در کانادا
تحصیل دندان‌پزشکی در کانادا با مهرآیین مخبری
اگر قصد دارید در کانادا به تحصیل در رشته‌ی دندان‌پزشکی مشغول شوید، پس طبیعتا می‌دانید که چه گزینه‌ی سختی را برای ادامه‌ی مسیر زندگی خود انتخاب کرده‌اید. پس بهتر است بدانید که برای انجام این کار، باید از وکیل، مشاور و موسسه‌ی مهاجرتی مطمئن و مناسبی کمک بگیرید. در این صورت، هزینه و تلاش شما با یک اشتباه کوچک هدر نمی‌رود.
موسسه مهاجرتی مهرآیین مخبری (https://mmconsultingfirm.com/) یکی از گزینه‌هایی است که به شما در مهاجرت تحصیلی بی‌نقص و اخذ بورسیه کمک خواهد کرد. موسس این مجموعه یعنی مهرآیین مخبری، خودش با بورسیه‌ی تحصیلی کامل در آمریکا درس خوانده و در حال حاضر، در بخش پذیرش دانشگاهی در آمریکا، در حال فعالیت است. پس در صورتی که قصد دارید با یک شخص باتجربه که مسیر شما را از قبل پیموده، مشورت کنید و به هدفتان برسید، حتما با موسسه مهاجرتی مهرآیین مخبری، ارتباط برقرار کنید.

https://digiro.ir/%d8%a7%d8%ae%d8%b0-%d9%be%d8%b0%db%8c%d8%b1%d8%b4-%d8%af%d8%b1-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%a9%d8%af%d9%87%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%be%d8%b2%d8%b4%da%a9%db%8c/


sararezai بازدید : 59 یکشنبه 17 اسفند 1399 نظرات (0)

افتتاح حساب بین المللی از الزامات عصر حاضر می باشد. به خصوص برای افرادی که به صورت فریلنسر کار می کنند و یا درآمدهای ارزی دارند و نمی دانند چگونه می تونند درآمدهای خود را دریافت کنند و یا حتی به ایران منتقل کنند.

افتتاح حساب ارزی در ترکیه می تواند به شما دراین امر بسیار کمک کند. در بسیاری از موارد بانک ها مستر کارت و در برخی دیگر ویزا کارت فیزیکی به نام خود متقاضی صادر می کنند. عموما این کارت ها را در همه جای دنیا می توانید استفاده کنید چه زمانی که در حال خرید حضوری هستید و یا آنلاین و چه زمانی که درصدد رزرو ماشین و یا هتل می باشد.

شما می تواند از انواع کارت ها استفاده کنید. می توانید درخواست دبیت کارت و یا کردیت کارت دهید و همچنین می توانید درخواست کارت پلاتینیوم و یا گلد کنید. موسسه الو اپلای می تواند به صورت حضوری و غیر حضوری در کمترین زمان برای شما درخواست ویزا کارت و یا مستر کارت نماید.

 کردیت کارت

کردیت کارت یکی از انواع کارت بانکی می باشد که شما می توانید برای انجام امور مالی خود از آن استفاده کنید. در کردیت کارت بر خلاف دبیت کار شما قادر هستید بیشتر از مبلغی که در حساب خود دارید خرید انجام دهید ولیکن در پایان ماه باید تسویه کنید. در بسیاری از موارد سود بهره این کارت بسیار بالا می باشد به همین دلیل ممکن است بسیاری از افراد تمایل نداشته باشند از این نوع از کارت ها استفاده کنند.

سوابق پرداختی شما در میزان اعتباری که بانک برای حساب شما در نظر می گیرد تاثیر به سزایی دارد در صورتی که شما مشتری خوش حسابی باشید اعتباری که بانک برای حساب شما در نظر می گیرد نیز بالاتر می رود. کارت اعتباری به شما این امکان را می دهد بدون اینکه در حساب خود مبلغی داشته باشید بتوانید خرید خود را انجام دهید.

دبیت کارت

نوع دیگری از کارت بانکی که در همه جای دنیا به وفور استفاده می شود دبیت کارت می باشد. دبیت کارت که به معنای کارت بدهی می باشد مشابه کارت های شتاب معمولی می باشد که ما هم در ایران استفاده می کنیم یعنی به محض این که خرید انجام می دهید مبلغ آن از حساب شما در همان لحظه کسر می گردد. و به همان مقدار که حساب خود را شارژ می کنید به همان مبلغ نیز می توانید خرید خود را انجام می دهید. در صورتی که کارت شما ویزا یا مستر کارت باشد در زمان استفاده از کارت خود دقت داشته باشید که سایت یا محلی که قصد خرید آن را دارید نوع کارت شما را بپذیرد.

تفاوت بین دبیت کارت و کردیت کارت

قبل از هر چیز لازم به ذکر است که در بسیاری از خدمات این دو نوع کارت تفاوت اساسی با یکدیگر ندارند و به راحتی در همه جا قابل استفاده می باشند. در بسیاری از کشورها گرفتن کارت دبیت از کردیت بسیار راحت تر می باشد مثلا در کشور ترکیه ایرانیان قادر هستند بدون داشتن اقامت اقدام به گرفتن دبیت کارت کنند این در حالی است که در اغلب موارد اخذ کردیت کارت منوط به اخذ اقامت می باشد یعنی به همین راحتی ایرانیان نمی توانند کردیت کارت بگیرند.

خدمات کارت دبیت و کردیت تفاوت آنچنانی ندارد اگر چه کارت های اعتباری کارمزد بیشتری را از حساب مشتری کسر می کنند. اما لازم است بدانید یک سری از خدمات با کارت های اعتباری داده می شود به مانند اینکه در صورتی می توانید ماشین رزرو کنید که کردیت کارت داشته باشید. یا برخی از موارد با کارت اعتباری راحت تر ارائه می شود.

همچنین یک تفاوت اساسی دیگر این می باشد که کردیت کارت امکان خرید اقساطی را برای شما فراهم می کند. سوال مهم دیگر در مورد امنیت این دو نوع کارت می باشد. در صورتی که هر دو کارت را گم کنید یا به سرقت بروند شما باید در اسرع وقت به بانک خود اطلاع دهید. 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 71
  • بازدید سال : 598
  • بازدید کلی : 1,210